5028a44eb655e101dd25720970f9dfd8.svg  info@securepro.cz       Doprava a platba       Vše o nákupu       Blog

Technická poradna pro kamery Secutek SBS

Zde naleznete užitečné tipy, a odpovědi na nejčastější dotazy týkající se bezpečnostních kamer z řady Secutek SBS.

1. Obecné dotazy a nastavení

1.1 Jak nastavit intervalové pořizování fotek

Kamery Secutek SBS podporují intervalové pořizování fotografií, a jejich ukládání buď do vlastní paměti, nebo odesílání na FTP server.

Nastavení je nutné dělat přes webové rozhraní kamery (nikoliv přes PC program, nebo mobilní aplikaci). Nastavení najdeme v sekci SETTINGS - ADVANCED - AUTOSNAP.

Zde můžeme natavit i rozvrh pořizování fotek pro jednotlivé dny v týdnu.

Poznámka: U kamer s podporou 3G / 4G je nutné připojit se WiFi hotspot vysílaný kamerou a do webového rozhraní vstoupit přes IP adresu 192.168.100.100

 

1.2 Jak nastavím kameru přes webové rozhraní?

Přes program search tool zjistěte IP adresu kamery .

 


Poté v internetovém prohlížeči chrome jděte na tuto adresu a vyplňte údaje uživatelské jméno: admin, heslo: admin.

Nyní klikněte na PC view.

 

Klikněte na settings.

 

Nyní máte možnost provést kompletní konfiguraci kamery dle vašich požadavku.

 

1.3 Jak přidám kameru do aplikace pomocí QR kódu?

Zde se dovíte jak přidat kameru do aplikace pomocí QR kódu. 

 

1.4 Jak přidat kameru do aplikace při připojení přes LAN ?

Zde je video návod na přidání kamery přes LAN síť.

 

1.5 Jak nastavím nahrávání na FTP?

Postup nastavení nahrávání na FTP server je následovný:

1. U vybrané kamery vstupte do nastavení kamery.

2. Otevřete nastavení FTP.

3. Vyplňte potřebné údaje.

Server Address: vyplňte stránku serveru
Server Port: port serveru (standardně funguje předvyplněný port 21)
User Name: vyplňte jméno účtu
Password: vyplňte heslo
Passive mode: povolit
Path./: ponechat prázdné (potažmo nastavit jméno složky, do které se mají záznamy ukládat)

Následně klikněte na TEST FTP SETTINGS. Proběhne-li test v pořádku, klikněte na APPLY.

Poznámka: Nemáte-li vlastní FTP server, můžete si ho pronajmout od nás. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.

1.6 Lze připojit 4G kameru Secutek SBS na místní WiFi síť?

Pro připojení 4G kamery k místní WiFi síti musíte postupovat v následujících bodech.

 

1. Připojte se na WiFi síť 4G kamery na svém telefonu či notebooku a jděte na stránku 192.168.100.1

 

2. Vstupte do WiFi nastavení (WiFi settings).

 

3. Ve WiFi nastavení klikněte na ikonku Add u WiFi Hotspot.

 

 

4. Vyberte místní wifi sít, zadejte její heslo a potvrďte vyběr kliknutím na ikonku apply.

 

5. Připojení kamery k síti je signalizováno ikonkou viz. obrázek níže. 

 

 

1.7 Jak nastavit emailové notifikace v aplikaci CamHi

Pro zasílání upozornění emailem doporučujeme použít Gmail. K úspěšnému zprovoznění je zapotřebí udělat 2 kroky - nastavit parametry v kameře, a následně upravit zabezpečení Gmailu.

Nastavení kamery

Zapnětě aplikaci CamHi, a jděte do NASTAVENÍ (ozubené kolečko) - EMAIL SETTING

Zde proveďte nastavení dle obrázku.

 

Následně by vám měl přijít email o tom, že Gmail zablokoval bezpečnostní hrozbu. Pokud vám takový email nepřišel, máte buď špatně nastavené parametry v kameře (např. chyba v heslu), nebo komunikaci blokuje internetový provider (viz bod. 2.1).

Pakliže vám email o zablokování pokusu o přihlášení přišel, pak je potřeba upravit bezpečnostní nastavení emailu. To uděláte následovně:

Nastavení zabezpečení

1) Přihlaste se k Vašemu účtu na gmail.com.

2) Přejděte do Nastavení (ikona ozubeného kola vpravo -> Nastavení).


 

3) Přepněte se na záložku Účty a import a v sekci Změnit nastavení účtu: klikněte na Ostatní nastavení účtu Google.


 

4) V levém sloupci klikněte na Zabezpečení


5) Úplně dole na stránce v sekci Přístup méně zabezpečených aplikací klikněte na Zapnout přístup přepněte na hodnotu Zapnuto


6) Přepněte povolení méně zabezpečených aplikací na hodnotu Zapnuto

Pokud vám ani po úpravě zabezpečení Gmailu emailové notifikace z kamery neodchází, pak se podívejte na bod 2.1.

1.8 Jak připojím ke kameře reproduktor PR-IP02?

Zde naleznete schéma a popis připojení reproduktoru ke kamerám SBS. 

1 - Připojte reproduktor audio kabelem do Audio out konektoru (cinch) na kameře
2 - Připojte reproduktor do napájení 12V (můžete připojit samostatné napájení, nebo pomocí napájecí rozdvojky rozdvojit napájení od kamery.


1.9 Jak resetuji kameru?

Kameru lze resetovat stlačením a dlouhým podržením (5s) tlačítka reset. Reset je vhodný pokud zapomenete heslo kamery či ji potřebujete připojit na jinou WiFi síť.

1.10 Kolik dat spotřebuje kamera za 1 hodinu?

Spotřeba dat je přibližně 200mb / 1h, a z důvodu zlepšující se komprese platí pro 1,3MP, 2MP i 5MP kamery. 

Zároveň je nutné brát v potaz, že ke spotřebovávání dat dochází pouze ve chvíli, kdy jste připojeni k online náhledu kamery. Ve chvíli kdy ke kameře nejste připojeni, tak kamera data nespotřebovává.


1.11 Jak nastavím IR přísvit u 4G kamery?

IR přísvit je nutné nastavit přes webové rozhraní. K tomu je nutné se připojit na WiFi síť kamery. Nastavení IR přísvitu najdete v sekci Media-Image. Poté již můžete nastavit jeho citlivost či aktivaci/deaktivaci. 


IFrame

l

2. Řešení problémů

2.1 Nefunguje odesílání emailů z kamery

Pakliže jste provedli nastavení emailových notifikací dle bodu 1.7, a ty i přes úpravy nastavení zabezpečení emailu nefungují, pak jejich odesílání blokuje váš internetový nebo emailový provider.

V tomto případě je nutné se s internetovým providerem spojit, popsat mu problém, a domluvit se s ním na tom, aby tuto funkci povolil, a nebo doporučil správné nastavení.

2.2 4G kamera není online (není se možné připojit skrz aplikaci)

Problém může být způsoben několika faktory. 

  1. Kamera není připojena k napájení
    Pakliže kamera není připojená k napájení, nebude se k ní možné připojit. Ověřit, zda je kamera připojena k napájení můžete například tak, že dát kameru do tmy. Je-li kamera zapnutá, tak v ní při zhasnutí cvakne (přepíná se IR cut filtr), a zároveň by se měly červeně rozsvítit diody.
     
  2. Vložená SIM karta nemá aktivní data nebo má aktivní PIN kód
    Vyjměte SIM kartu, vložte ji do mobilního telefonu a vyzkoušejte zda:
    - se telefon zapne ani by vyžadoval PIN (pokud ho vyžaduje, tak ho je nutné zrušit)
    - zda má karta aktivní data (tedy vypněte WiFi připojení v mobilu, a zkuste se přijpojit na libovolné webové stránky)
     
  3. SIM karta je vložena obráceně
    Určité modely kamer mají vkládání SIM karty řešeno tak, že často svádí k tomu, vložit SIM kartu obráceně. Zkontrolujte tedy, že je SIM karta vložena správně, dle návodu.
     
  4. SIM karta má nekompatibilní velikost
    Je-li SIM karta ve slotu uvolněná, znamená to, že jste použili menší SIM kartu, než která je podporována. V tomto případě je nutné dát SIM kartu do příslušného adaptéru, aby měla kompatibilní velikost. Podporovanou velikost pro konkrétní kameru zjistíte v návodu k produktu.
     
  5. Antény nejsou správně nasazeny
    Zkontrolujte, zda jsou antény správně našroubovány. Bez přišroubovaných antén nebude kamera schopna zachytit signál.
     
  6. V lokaci není signál
    Pokud v testované lokaci není signál, nemůže kamera fungovat. Provoz kamery je náročný, a proto pokud uvidíte, že v mobilu máte například jenom minimální signál, může kamera fungovat nespolehlivě, či vůbec.

Pokud se problém nepodařilo vyřešit, bude nutné zaslat nám kameru na reklamaci. Kameru nám zašlete ideálně i včetně SIM karty, kterou v ní používáte.

Líbil se Vám tento článek?
Technická poradna pro AI kamery Meeso Technická poradna pro AI kamery Meeso

Diskuze

Téma zatím nikdo nekomentoval.

Do diskuse mohou přispívat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.

Nejširší nabídka

Přes 5000 produktů

​Zakázková výroba

Od návrhu po realizaci

Diskrétní doručení

Bez údajů o eshopu

​Specialista v oboru

Více než 10 let v oboru